Webmail Users Webmail loginHere

Politica in domeniul calitatii

Prin activitatea pe care o desfasoara, Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta are in vedere satisfacerea cerintelor angajatilor, comunitatii si in primul rând, cele ale pacientilor.
Motto:

“Competenta, Promptitudine, Responsabilitate”

Prin activitatea pe care o desfasoara, Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta are in vedere satisfacerea cerintelelor angajatilor, comunitatii si in primul rând, cele ale pacientilor. Aceasta presupune:

  • constientizarea necesitatii implementarii si certificarii Sistemului de Management al Calitatii;
  • imbunatatirea serviciilor medicale prespitalicesti;
  • mentenanta eficienta a echipamentelor si ambulantelor;
  • organizare si functionare eficienta;
  • motivarea, implicarea si instruirea personalului;
  • reducerea timpilor medii de ajungere la solicitare;
  • crearea si mentinerea unei imagini reprezentative.

Politica in domeniul calitatii a Serviciului de Ambulanta Judetean Constanta se bazeaza pe urmatoarele principii:

  1. Pentru noi experienta inseamna profesionalism. Tot ce am acumulat ne ajuta sa ne perfectionam si sa ne imbunatatim relatiile cu pacientii.
  2. Concurenta reprezinta pentru noi doar o parghie din mecanismul pietii. Ea ne obliga permanent la preocupari care sa ne creasca competitivitatea.
  3. Calitatea inseamna disciplina, competenta, organizare, control, obiectivitate si rapiditate.
  4. Barometrul calitatii il reprezinta intotdeauna satisfactia pacientului.
  5. Personalul propriu este cea mai importanta resursa a organizatiei si in acest scop urmarim perfectionarea continuua a acestuia.

Aceasta politica de implementare a Sistemului de Management al Calitatii are drept scop:

  • mentinerea si imbunatatirea Sistemului de Management al Calitatii in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2015 - "Sisteme de Management al Calitatii. Cerinte";
  • abordarea problemei calitatii serviciilor furnizate de Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta inca din faza de preluare/analiza a solicitarilor pacientilor;
  • mentinerea la un nivel cât mai ridicat a satisfactiei pacientilor;
  • schimbarea mentalitatii privind responsabilitatea si participarea fiecarui salariat la atingerea obiectivelor Serviciului de Ambulanta Judetean Constanta.

Ca Manager, imi afirm aici angajamentul fata de aceasta politica a calitatii si ma angajez sa asigur toate resursele necesare aducerii la indeplinire a obiectivelor si politicii in domeniul calitatii.

Manager,
Dr. Vasile POPESCU

Constanta, 01.10.2016