? Angajari
Webmail Users Webmail loginHere

Anunturi angajari


angajari
ANUNT VOLUNTARIAT 15.04.2018

Incepand cu data de 15 aprilie 2018 pot face voluntariat la SAJ.Cta cei care indeplinesc urmatoareler conditii:

- Absolventi scoala postliceala
- Studenti anul II facultatea de asistenti cel putin
- Studenti facultatea de medicina cel putin anul III
Program de lucru cu voluntari
- Marti intre orele 12-15:
- Joi intre orele 09-12:


Documente concurs:

ANUNT nr. 14.386 din 14/10/2019

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Constanţa organizează concurs pentru ocuparea 1 post vacant (pe perioadă nedeterminată), în conformitate cu prevederile art. 3 alin. (4) din Anexa nr.1 la O.M.S. nr. 869 din 9 iulie 2015 (actualizat) pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor de medic, medic dentist, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, cu modificarile si completarile ulterioare:

  • 1 post vacant - Medic specialist medicina de familie - Compartiment de consultaţii de urgenţă şi transport sanitar neasistat – Staţia Centrală Constanţa

- Solicitare anunț către Viața Medicală:(descarca solicitarea în format pdf).

- Anunț Viața Medicală:(descarca anunțul în format pdf).

- Situaţie privind dosarele candidaţilor înscrişi pentru ocuparea postului vacant Medic specialist medicina de familie (descarca anuntul in format pdf).

Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele acte:

a) cerere în care se menţionează postul pentru care doresc să concureze;
b) copia de pe diploma de licenţă;
c) copia certificatului de membru al organizaţiei profesionale cu viza pe anul în curs şi asigurarea de malpraxis;
d) dovada/înscrisul din care să rezulte că nu i-a fost aplicată una dintre sancţiunile prevăzute la art. 455 alin. (1) lit. e) sau f) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii (republicată) cu modificările şi completările ulterioare;
e) acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevăzut în Anexa nr. 3 a Ordinului nr. 869/2015 (actualizat);
f) cazierul judiciar;
g) certificat medical din care să rezulte că este apt din punct de vedere fizic şi neuropsihic pentru exercitarea activităţii pentru postul pentru care candidează;
h) chitanţa de plată a taxei de concurs;
i) copia actului de identitate în termen de valabilitate.

- Taxa de participare - 150 lei

- La depunerea dosarelor de înscriere, candidaţii au obligaţia de a prezenta originalele actelor depuse în copie.


VI. Relatii suplimentare la Compartimentul RUNOS, Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, telefon 0241/624.711 int. 138 si pe site-ul institutiei: www.ambulance-ct.ro.


ANUNT promovare nr. 16247 din 18 Noiembrie 2019

Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizează examen de promovare pentru angajati (descarca anuntul in format pdf).

Raport final pentru promovarea personalului din cadrul Serviciului de Ambulantă Județean Constanța (descarca anuntul in format pdf).


ANUNT promovare nr. 14986 din 25 Octombrie 2019

Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizează examen de promovare pentru angajati (descarca anuntul in format pdf).

Proces verbal privind rezultatul probei scrise la concursul de promovare pentru angajati (descarca anuntul in format pdf).


ANUNT promovare nr. 14858 din 23 Octombrie 2019

Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizează examen de promovare pentru angajati (descarca anuntul in format pdf).

Proces verbal privind rezultatul probei scrise la concursul de promovare pentru angajati (descarca anuntul in format pdf).


ANUNT nr. 14277 din 10 Octombrie 2019

Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi (descarca anuntul in format pdf).

  • 1 post vacant Şofer autosanitară II la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Statia Centrală Constanța;
  • 1 post vacant Şofer autosanitară II la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Năvodari.

- Procesul verbal de selectie dosare concurs pentru ocuparea posturilor vacante (descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba scrisa concurs pentru ocuparea posturilor vacante (descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba practica concurs pentru ocuparea posturilor vacante(descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba interviu concurs pentru ocuparea posturilor vacante(descarca anuntul in format pdf).

- Raport final concurs pentru ocuparea posturilor vacante(descarca anuntul in format pdf).

IV. Calendarul de desfasurare a concursului:

Concursul se va organiza conform calendarului urmator(descarca anuntul in format pdf).

1. Depunerea dosarelor de înscriere la concurs: 16.10.2019 – 29.10.2019, orele 07.30 – 15.30
2. Selectarea dosarelor de înscriere la concurs:
- selectare dosare şi afişare rezultate selectare dosare de înscriere – 30.10.2019;
- depunere contestaţii rezultate selectare dosare de înscriere – 31.10.2019 – până la ora 15:30;
- verificarea îndeplinirii de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs şi afişare rezultate contestaţii – 01.11.2019.
3. Proba scrisă constă în completarea unui test grilă cu 50 de întrebări (timp 2 ore) şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judeţul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere proba scrisă – 07.11.2019 ora 10:00;
- afişare rezultate proba scrisă – 07.11.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba scrisă – până la data de 08.11.2019 ora 15:00;
- analizare lucrare scrisă si afişare rezultate contestaţii – 11.11.2019.
4. Proba practică constă în executarea de manevre practice şi întrebări conform bibliografiei şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă practică – 12.11.2019 ora 10:00;
- afişare rezultate probă practică – 12.11.2019 ora 15:30;
- depunere contestaţii probă practică – până la data de 13.11.2019 ora 15:00;
- analizare probă practică si afişare rezultate contestaţii – 14.11.2019.
5. Proba interviu se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă interviu – 18.11.2019 ora 10:00;
- afişare rezultate probă interviu – 18.11.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii probă interviu – până la data de 19.11.2019 ora 15:00;
- analizare probă interviu si afişare rezultate contestaţii – 20.11.2019.
6. rezultate finale concurs:
- 21.11.2019 – afişare rezultate finale.

Relatii suplimentare se obtin de la Compartimentul RUNOS – telefon 0241/624.711 int. 138 sau pe site-ul institutiei www.ambulance-ct.ro.

I. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 din H.G. nr. 286 din 23 martie 2011 (actualizat) pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.


Acte necesare la dosarul de inscriere la concurs

II. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv până la data de 29.10.2019 ora 15:30, la Biroul R.U.N.O.S. al Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) cazier auto.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

V. Taxa de participare - 20 lei


VI. Relatii suplimentare la Compartimentul RUNOS, Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, telefon 0241/624.711 int. 138 si pe site-ul institutiei: www.ambulance-ct.ro.


Bibliografiile, fişele de post (descarca anuntul in format pdf), precum şi metodologia privind condiţiile de participare şi de desfăşurare a concursului fac parte integrantă din prezentul anunţ.


Manager General
Dr. Badescu Laurentiu


ANUNT nr. 14241 din 10 Octombrie 2019

SERVICIUL DE AMBULANŢĂ JUDEŢEAN CONSTANŢA organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi (descarca anuntul in format pdf).

  • 1 post vacant Asistent medical generalist debutant S la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Mihail Kogălniceanu;
  • 1 post vacant Asistent medical generalist principal PL la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Mangalia;

- Procesul verbal de selectie dosare concurs pentru ocuparea posturilor vacante (descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba scrisa concurs pentru ocuparea posturilor vacante (descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba practica concurs pentru ocuparea posturilor vacante(descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba interviu concurs pentru ocuparea posturilor vacante(descarca anuntul in format pdf).

- Raport final concurs pentru ocuparea posturilor vacante(descarca anuntul in format pdf).

IV. Calendarul de desfasurare a concursului:

Concursul se va organiza conform calendarului urmator(descarca anuntul in format pdf).

1. Depunerea dosarelor de înscriere la concurs: 15.10.2019 – 28.10.2019 , orele 07.30 – 15.30
2. Selectarea dosarelor de înscriere la concurs:
- selectare dosare şi afişare rezultate selectare dosare de înscriere – 29.10.2019;
- depunere contestaţii rezultate selectare dosare de înscriere – 30.10.2019 – până la ora 15:30;
- verificarea îndeplinirii de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs şi afişare rezultate contestaţii – 31.10.2019.
3. Proba scrisă constă în completarea unui test grilă cu 50 de întrebări (timp 2 ore) şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judeţul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere proba scrisă – 05.11. 2019 ora 10:00;
- afişare rezultate proba scrisă – 05.11.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba scrisă – până la data de 06.11.2019 ora 15:00;
- analizare lucrare scrisă si afişare rezultate contestaţii – 07.11.2019.
4. . Proba practică constă în executarea de manevre medicale efectuate pe manechin şi întrebări conform bibliografiei (suport vital de bază/suport vital avansat , caz clinic 1 cu patologie din tematica de examen, caz clinic 2 cu patologie din tematica de examen, efectuarea unei manevre medicale/ descrierea unei tehnici medicale conform surselor bibliografice, descrierea unui dispozitiv/ adjuvant/ echipament medical conform surselor bibliografice ) şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă practică – 08.11.2019 ora 09:00;
- afişare rezultate probă practică – 08.11.2019 ora 15:30;
- depunere contestaţii proba practică – până la data de 11.11.2019 ora 15:00;
- analizare proba practică si afişare rezultate contestaţii – 12.11.2019.
5. Proba interviu constă în verificarea aptitudinilor de comunicare/reprezentare, abilităţi impuse de exercitarea funcţiei şi motivaţia candidatului, aptitudini de comunicare/ reprezentare, abilitați impuse de exercitarea funcției, motivația candidatului, limbaj profesional adecvat, terminologie medicala şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă interviu – 13.11.2019 ora 09:00;
- afişare rezultate probă interviu – 13.11.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba interviu – până la data de 14.11.2019 ora 15:00;
- analizare proba interviu si afişare rezultate contestaţii – 15.11.2019
6. rezultate finale concurs:
- 18.11.2019 – afişare rezultate finale.

Relatii suplimentare se obtin de la Compartimentul RUNOS – telefon 0241/624.711 int. 138 sau pe site-ul institutiei www.ambulance-ct.ro.

I. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 din H.G. nr. 286 din 23 martie 2011 (actualizat) pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.


Acte necesare la dosarul de inscriere la concurs

II. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv până la data de 27.08.2019 ora 15:30, la Biroul R.U.N.O.S. al Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) copia certificatului de membru O.A.M.G.M.A.M.R., avizul anual sau adeverinţa şi copia asigurării de malpraxis.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

V. Taxa de participare - 20 lei


VI. Relatii suplimentare la Compartimentul RUNOS, Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, telefon 0241/624.711 int. 138 si pe site-ul institutiei: www.ambulance-ct.ro.


Bibliografiile, fişele de post (descarca anuntul in format pdf), precum şi metodologia privind condiţiile de participare şi de desfăşurare a concursului fac parte integrantă din prezentul anunţ.


Manager General
Dr. Badescu Laurentiu

ANUNT nr. 12757 din 13 Septembrie 2019

Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizează concurs pentru ocuparea următorului post (descarca anuntul in format pdf).

  • 1 post vacant Informatician I (SSD) pentru Compartiment Statistică şi informatică – Staţia Centrală Constanţa.

- Procesul verbal de selectie dosare concurs pentru ocuparea postului vacant (descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba scrisa concurs pentru ocuparea postului vacant (descarca anuntul in format pdf).

Procesul verbal proba interviu concurs pentru ocuparea postului vacant(descarca anuntul in format pdf).

Raport final concurs pentru ocuparea postului vacant(descarca anuntul in format pdf).

IV. Calendarul de desfasurare a concursului:

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

1. Depunerea dosarelor de înscriere la concurs: 18.09.2019 – 01.10.2019, orele 07.30 – 15.30
2. Selectarea dosarelor de înscriere la concurs:
- electare dosare şi afişare rezultate selectare dosare de înscriere – 02.10.2019;
- depunere contestaţii rezultate selectare dosare de înscriere – 03.10.2019 – până la ora 15:30;
- verificarea îndeplinirii de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs şi afişare rezultate contestaţii – 04.10.2019.
3. Proba scrisă constă în completarea unui test grilă cu 50 de întrebări (timp 2 ore) şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judeţul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere proba scrisă – 09.10.2019 ora 09:00;
- afişare rezultate proba scrisă – 09.10.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba scrisă – până la data de 10.10.2019 ora 15:00;
- analizare lucrare scrisă si afişare rezultate contestaţii – 11.10.2019.
4. Proba interviu se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă interviu – 14.10.2019 ora 09:00;
- Erată: Dintr-o eroare de redactare a fost afişat rezultatul probei interviu la data de 14.09.2019 in loc de 14.10.2019;
- afişare rezultate probă interviu – 14.10.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii probă interviu – până la data de 15.10.2019 ora 15:00;
- analizare probă interviu si afişare rezultate contestaţii – 16.10.2019.
5. rezultate finale concurs:
- Afişare rezultate finale concurs: 16.10.2019 – afişare rezultate finale.

Relatii suplimentare se obtin de la Compartimentul RUNOS – telefon 0241/624.711 int. 138 sau pe site-ul institutiei www.ambulance-ct.ro.

I. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 din H.G. nr. 286 din 23 martie 2011 (actualizat) pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.


Acte necesare la dosarul de inscriere la concurs

II. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv până la data de 28.10.2019 ora 15:30, la Biroul R.U.N.O.S. al Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) copia certificatului de membru O.A.M.G.M.A.M.R., avizul anual sau adeverinţa şi copia asigurării de malpraxis.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

V. Taxa de participare - 20 lei


VI. Relatii suplimentare la Compartimentul RUNOS, Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, telefon 0241/624.711 int. 138 si pe site-ul institutiei: www.ambulance-ct.ro.


Bibliografiile, fişele de post (descarca anuntul in format pdf), precum şi metodologia privind condiţiile de participare şi de desfăşurare a concursului fac parte integrantă din prezentul anunţ.


Manager General
Dr. Badescu Laurentiu


ANUNT nr. 12604 din 11 Septembrie 2019

Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizează concurs pentru ocuparea următorului post (descarca anuntul in format pdf).

  • 1 post vacant Referent debutant pentru Serviciu mişcare şi exploatare auto, atelier întreţinere şi reparaţii auto, revizie tehnică – Staţia Centrală Constanţa.

- Procesul verbal de selectie dosare concurs pentru ocuparea postului vacant de referent debutant (descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba scrisa concurs pentru ocuparea postului vacant de referent debutant (descarca anuntul in format pdf).

Procesul verbal proba interviu concurs pentru ocuparea postului vacant de referent debutant (descarca anuntul in format pdf).

Raport final concurs pentru ocuparea postului vacant de referent debutant (descarca anuntul in format pdf).

IV. Calendarul de desfasurare a concursului:

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

1. Depunerea dosarelor de înscriere la concurs: 16.09.2019 – 27.09.2019, orele 07.30 – 15.30
2. Selectarea dosarelor de înscriere la concurs:
- selectare dosare şi afişare rezultate selectare dosare de înscriere – 30.09.2019;
- depunere contestaţii rezultate selectare dosare de înscriere – 01.10.2019 – până la ora 15:30;
- verificarea îndeplinirii de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs şi afişare rezultate contestaţii – 02.10.2019.
3. Proba scrisă constă în completarea unui test grilă cu 50 de întrebări (timp 2 ore) şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judeţul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere proba scrisă – 08.10.2019 ora 11:00;
- afişare rezultate proba scrisă – 08.10.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba scrisă – până la data de 09.10.2019 ora 15:00;
- analizare lucrare scrisă si afişare rezultate contestaţii – 10.10.2019.
4. Proba interviu se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă interviu – 11.10.2019 ora 11:00;
- Erată: Dintr-o eroare de redactare, rezultatul probei interviu a fost data de 10.09.2019 in loc de 11.10.2019;
- afişare rezultate probă interviu – 11.10.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii probă interviu – până la data de 14.10.2019 ora 15:00;
- analizare probă interviu si afişare rezultate contestaţii – 15.10.2019.
5. rezultate finale concurs:
- Afişare rezultate finale concurs: 15.10.2019 – afişare rezultate finale.

Relatii suplimentare se obtin de la Compartimentul RUNOS – telefon 0241/624.711 int. 138 sau pe site-ul institutiei www.ambulance-ct.ro.

I. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 din H.G. nr. 286 din 23 martie 2011 (actualizat) pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.


Acte necesare la dosarul de inscriere la concurs

II. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv până la data de 27.09.2019 ora 15:30, la Biroul R.U.N.O.S. al Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) permis de conducere categoria B.
- Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
- În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
- Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
- Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

V. Taxa de participare - 20 lei


VI. Relatii suplimentare la Compartimentul RUNOS, Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, telefon 0241/624.711 int. 138 si pe site-ul institutiei: www.ambulance-ct.ro.


Bibliografiile, fişele de post (descarca anuntul in format pdf), precum şi metodologia privind condiţiile de participare şi de desfăşurare a concursului fac parte integrantă din prezentul anunţ.


Manager General
Dr. Badescu Laurentiu


ANUNT nr. 10.951 din 08/08/2019

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Constanţa organizează concurs pentru ocuparea 2 posturi vacante (pe perioadă nedeterminată), în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 869 din 9 iulie 2015 (actualizat) pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor de medic, medic dentist, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, cu modificările şi completările ulterioare:(descarca anuntul in format pdf).

- Situatie dosare concurs posturi vacante medic specialist (descarca anuntul in format pdf).

  • 2 posturi vacante Medic specialist medicina de familie - Compartiment de consultaţii de urgenţă şi transport sanitar neasistat – Staţia Centrală Constanţa

- Solicitare anunț către Viața Medicală:(descarca solicitarea în format pdf).

- Anunț Viața Medicală:(descarca anunțul în format pdf).

- Calendarul de desfasurare a concursului: (descarca anunțul în format pdf).

- Catalog proba scrisa concurs pentru ocuparea postului vacant(descarca anuntul in format pdf).

- Catalog proba clinica concurs pentru ocuparea postului vacant(descarca anuntul in format pdf).

- Catalog definitiv concurs pentru ocuparea postului vacant(descarca anuntul in format pdf).

Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele acte:

a) cerere în care se menţionează postul pentru care doresc să concureze;
b) copia de pe diploma de licenţă şi adeverinţa/certificatul de confirmare în gradul profesional;
c) copia certificatului de membru al organizaţiei profesionale cu viza pe anul în curs şi asigurarea de malpraxis;
d) dovada/înscrisul din care să rezulte că nu i-a fost aplicată una dintre sancţiunile prevăzute la art. 455 alin. (1) lit. e) sau f) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii (republicată) cu modificările şi completările ulterioare;
e) acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevăzut în Anexa nr. 3 a Ordinului nr. 869/2015 (actualizat);
f) cazierul judiciar;
g) certificat medical din care să rezulte că este apt din punct de vedere fizic şi neuropsihic pentru exercitarea activităţii pentru postul pentru care candidează;
h) chitanţa de plată a taxei de concurs;
i) copia actului de identitate în termen de valabilitate.

- Taxa de participare - 150 lei

- La depunerea dosarelor de înscriere, candidaţii au obligaţia de a prezenta originalele actelor depuse în copie.


VI. Relatii suplimentare la Compartimentul RUNOS, Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, telefon 0241/624.711 int. 138 si pe site-ul institutiei: www.ambulance-ct.ro.


ANUNT nr. 10.982 din 08/08/2019

Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizează concurs pentru ocuparea următorului post vacant (descarca anuntul in format pdf).

- Anunt suspendare concurs post vacant Inginer specialist IA (descarca anuntul in format pdf).

- Dispoziție suspendare concurs pentru ocuparea postului vacant Inginer specialist IA (descarca anuntul in format pdf).

  • 1 post vacant Inginer specialist IA pentru Serviciu mişcare şi exploatare auto, atelier întreţinere şi reparaţii auto, revizie tehnică – Staţia Centrală Constanţa.nţa

IV. Calendarul de desfasurare a concursului:

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

1. Depunerea dosarelor de înscriere la concurs: 26.08.2019 – 06.09.2019, orele 07.30 – 15.30
2. Selectarea dosarelor de înscriere la concurs:
- selectare dosare şi afişare rezultate selectare dosare de înscriere – 09.09.2019;
- depunere contestaţii rezultate selectare dosare de înscriere – 10.09.2019 – până la ora 15:30;
- verificarea îndeplinirii de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs şi afişare rezultate contestaţii – 11.09.2019.
3. Proba scrisă constă în completarea unui test grilă cu 50 de întrebări (timp 2 ore) şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judeţul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere proba scrisă – 16.09.2019 ora 11:00;
- afişare rezultate proba scrisă – 16.09.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba scrisă – până la data de 17.09.2019 ora 15:00;
- analizare lucrare scrisă si afişare rezultate contestaţii – 18.09.2019.
4. Proba interviu se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă interviu – 19.09.2019 ora 11:00;
- afişare rezultate probă interviu – 19.09.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii probă interviu – până la data de 20.09.2019 ora 15:00;
- analizare probă interviu si afişare rezultate contestaţii – 23.09.2019.
5. rezultate finale concurs:
Afişare rezultate finale concurs: 23.09.2019 – afişare rezultate finale.

I. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 din H.G. nr. 286 din 23 martie 2011 (actualizat) pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.


Acte necesare la dosarul de inscriere la concurs

II. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv până la data de 28.08.2019 ora 15:30, la Biroul R.U.N.O.S. al Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

V. Taxa de participare - 20 lei


VI. Relatii suplimentare la Compartimentul RUNOS, Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, telefon 0241/624.711 int. 138 si pe site-ul institutiei: www.ambulance-ct.ro.


Bibliografia, fişa de post(descarca anuntul in format pdf), precum şi metodologia privind condiţiile de participare şi de desfăşurare a concursului fac parte integrantă din prezentul anunţ.


ANUNT nr. 10979 din 08 August 2019

Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizează concurs pentru ocuparea următorului post (descarca anuntul in format pdf).

  • 1 post vacant Analist IA pentru Compartiment Statistică şi informatică – Staţia Centrală Constanţa.

- Procesul verbal de selectie dosare concurs pentru ocuparea postului vacant (descarca anuntul in format pdf).

IV. Calendarul de desfasurare a concursului:

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

1. Depunerea dosarelor de înscriere la concurs: 14.08.2019 – 28.08.2019, orele 07.30 – 15.30
2. Selectarea dosarelor de înscriere la concurs:
- selectare dosare şi afişare rezultate selectare dosare de înscriere – 29.08.2019;
- depunere contestaţii rezultate selectare dosare de înscriere – 30.08.2019 – până la ora 15:30;
- - verificarea îndeplinirii de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs şi afişare rezultate contestaţii – 02.09.2019.
3. . Proba scrisă constă în completarea unui test grilă cu 50 de întrebări (timp 2 ore) şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judeţul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere proba scrisă – 09.09.2019 ora 11:00;
- afişare rezultate proba scrisă – 09.09.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba scrisă – până la data de 10.09.2019 ora 15:00;
- analizare lucrare scrisă si afişare rezultate contestaţii – 11.09.2019.
4. Proba interviu se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă interviu – 12.09.2019 ora 11:00;
- afişare rezultate probă interviu – 12.09.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii probă interviu – până la data de 13.09.2019 ora 15:00;
- analizare probă interviu si afişare rezultate contestaţii – 16.09.2019.
5. rezultate finale concurs:
- Afişare rezultate finale concurs: 16.09.2019 – afişare rezultate finale.

Relatii suplimentare se obtin de la Compartimentul RUNOS – telefon 0241/624.711 int. 138 sau pe site-ul institutiei www.ambulance-ct.ro.

I. . Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 din H.G. nr. 286 din 23 martie 2011 (actualizat) pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.


Acte necesare la dosarul de inscriere la concurs

II. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv până la data de 28.08.2019 ora 15:30, la Biroul R.U.N.O.S. al Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

V. Taxa de participare - 20 lei


VI. Relatii suplimentare la Compartimentul RUNOS, Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, telefon 0241/624.711 int. 138 si pe site-ul institutiei: www.ambulance-ct.ro.


Bibliografiile, fişele de post (descarca anuntul in format pdf), precum şi metodologia privind condiţiile de participare şi de desfăşurare a concursului fac parte integrantă din prezentul anunţ.


Manager General
Dr. Badescu Laurentiu


ANUNT nr. 10976 din 08 August 2019

Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizează concurs pentru ocuparea următorului post (descarca anuntul in format pdf).

  • 1 post vacant Referent debutant pentru Serviciu mişcare şi exploatare auto, atelier întreţinere şi reparaţii auto, revizie tehnică – Staţia Centrală Constanţa.

- Procesul verbal de selectie dosare concurs pentru ocuparea postului vacant de referent debutant(descarca anuntul in format pdf).

- Anunt suspendare concurs pentru ocuparea postului vacant de referent debutant(descarca anuntul in format pdf).

- Dispozitia de suspendare concurs pentru ocuparea postului vacant de referent debutant(descarca anuntul in format pdf).

IV. Calendarul de desfasurare a concursului:

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

1. Depunerea dosarelor de înscriere la concurs: 14.08.2019 – 28.08.2019, orele 07.30 – 15.30
2. Selectarea dosarelor de înscriere la concurs:
- selectare dosare şi afişare rezultate selectare dosare de înscriere – 29.08.2019;
- depunere contestaţii rezultate selectare dosare de înscriere – 30.08.2019 – până la ora 15:30;
- verificarea îndeplinirii de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs şi afişare rezultate contestaţii – 02.09.2019.
3. Proba scrisă constă în completarea unui test grilă cu 50 de întrebări (timp 2 ore) şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judeţul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere proba scrisă – 05.09.2019 ora 11:00;
- afişare rezultate proba scrisă – 05.09.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba scrisă – până la data de 06.09.2019 ora 15:00;
- analizare lucrare scrisă si afişare rezultate contestaţii – 09.09.2019.
4. Proba interviu se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă interviu – 10.09.2019 ora 11:00;
- afişare rezultate probă interviu – 10.09.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii probă interviu – până la data de 11.09.2019 ora 15:00;
- analizare probă interviu si afişare rezultate contestaţii – 12.09.2019.
5. rezultate finale concurs:
- Afişare rezultate finale concurs: 12.09.2019 – afişare rezultate finale.

Relatii suplimentare se obtin de la Compartimentul RUNOS – telefon 0241/624.711 int. 138 sau pe site-ul institutiei www.ambulance-ct.ro.

I. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 din H.G. nr. 286 din 23 martie 2011 (actualizat) pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.


Acte necesare la dosarul de inscriere la concurs

II. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv până la data de 28.08.2019 ora 15:30, la Biroul R.U.N.O.S. al Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

V. Taxa de participare - 20 lei


VI. Relatii suplimentare la Compartimentul RUNOS, Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, telefon 0241/624.711 int. 138 si pe site-ul institutiei: www.ambulance-ct.ro.


Bibliografiile, fişele de post (descarca anuntul in format pdf), precum şi metodologia privind condiţiile de participare şi de desfăşurare a concursului fac parte integrantă din prezentul anunţ.


Manager General
Dr. Badescu Laurentiu


ANUNT nr. 10947 din 08 August 2019

Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi (descarca anuntul in format pdf).

  • 1 post vacant Şofer autosanitară II la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Mihail Kogălniceanu;
  • 1 post vacant Şofer autosanitară II la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Năvodari.

- Procesul verbal de selectie dosare concurs pentru ocuparea posturilor vacante (descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba scrisa concurs pentru ocuparea posturilor vacante (descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba practica concurs pentru ocuparea posturilor vacante(descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba interviu concurs pentru ocuparea posturilor vacante(descarca anuntul in format pdf).

- Raport final concurs pentru ocuparea posturilor vacante(descarca anuntul in format pdf).

IV. Calendarul de desfasurare a concursului:

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

1. Depunerea dosarelor de înscriere la concurs: 13.08.2019 – 27.08.2019, orele 07.30 – 15.30
2. Selectarea dosarelor de înscriere la concurs:
- selectare dosare şi afişare rezultate selectare dosare de înscriere – 28.08.2019;
- depunere contestaţii rezultate selectare dosare de înscriere – 29.08.2019 – până la ora 15:30;
- verificarea îndeplinirii de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs şi afişare rezultate contestaţii – 30.08.2019.
3. Proba scrisă constă în completarea unui test grilă cu 50 de întrebări (timp 2 ore) şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judeţul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere proba scrisă – 03.09.2019 ora 09:00;
- afişare rezultate proba scrisă – 03.09.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba scrisă – până la data de 04.09.2019 ora 15:00;
- analizare lucrare scrisă si afişare rezultate contestaţii – 05.09.2019.
4. Proba practică constă în executarea de manevre practice şi întrebări conform bibliografiei şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă practică – 06.09.2019 ora 12:00;
- afişare rezultate probă practică – 06.09.2019 ora 15:30;
- depunere contestaţii probă practică – până la data de 09.09.2019 ora 15:00;
- analizare probă practică si afişare rezultate contestaţii – 10.09.2019.
5. Proba interviu se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă interviu – 12.09.2019 ora 09:00;
- afişare rezultate probă interviu – 12.09.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii probă interviu – până la data de 13.09.2019 ora 15:00;
- analizare probă interviu si afişare rezultate contestaţii – 16.09.2019.
6. rezultate finale concurs:
- 16.09.2019 – afişare rezultate finale.

Relatii suplimentare se obtin de la Compartimentul RUNOS – telefon 0241/624.711 int. 138 sau pe site-ul institutiei www.ambulance-ct.ro.

I. . Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 din H.G. nr. 286 din 23 martie 2011 (actualizat) pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.


Acte necesare la dosarul de inscriere la concurs

II. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv până la data de 27.08.2019 ora 15:30, la Biroul R.U.N.O.S. al Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) cazier auto.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

V. Taxa de participare - 20 lei


VI. Relatii suplimentare la Compartimentul RUNOS, Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, telefon 0241/624.711 int. 138 si pe site-ul institutiei: www.ambulance-ct.ro.


Bibliografiile, fişele de post (descarca anuntul in format pdf), precum şi metodologia privind condiţiile de participare şi de desfăşurare a concursului fac parte integrantă din prezentul anunţ.


Manager General
Dr. Badescu Laurentiu


ANUNT nr. 10944 din 08 August 2019

Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizează concurs pentru ocuparea următorului post (descarca anuntul in format pdf).

  • 1 post temporar vacant Asistent medical generalist debutant PL la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Băneasa.

- Procesul verbal de selectie dosare concurs pentru ocuparea postului temporar vacant (descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba scrisa concurs pentru ocuparea postului temporar vacant (descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba practica concurs pentru ocuparea postului temporar vacant(descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba interviu concurs pentru ocuparea postului temporar vacant(descarca anuntul in format pdf).

- Raport final concurs pentru ocuparea postului temporar vacant(descarca anuntul in format pdf).

IV. Calendarul de desfasurare a concursului:

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

1. Depunerea dosarelor de înscriere la concurs: 13.08.2019 – 20.08.2019, orele 07.30 – 15.30
2. Selectarea dosarelor de înscriere la concurs:
- selectare dosare şi afişare rezultate selectare dosare de înscriere – 21.08.2019;
- depunere contestaţii rezultate selectare dosare de înscriere – 22.08.2019 – până la ora 15:30;
- verificarea îndeplinirii de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs şi afişare rezultate contestaţii – 23.08.2019.
3. Proba scrisă constă în completarea unui test grilă cu 50 de întrebări (timp 2 ore) şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judeţul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere proba scrisă – 28.08.2019 ora 09:00;
- afişare rezultate proba scrisă – 28.08.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba scrisă – până la data de 29.08.2019 ora 15:00;
- analizare lucrare scrisă si afişare rezultate contestaţii – 30.08.2019.
4. Proba practică constă în executarea de manevre medicale efectuate pe manechin şi întrebări conform bibliografiei (suport vital de bază/suport vital avansat şi cazuri clinice), şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă practică – 02.09.2019 ora 09:00;
- afişare rezultate probă practică – 02.09.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba practică – până la data de 03.09.2019 ora 15:00;
- analizare proba practică si afişare rezultate contestaţii – 04.09.2019.
5. Proba interviu constă în verificarea aptitudinilor de comunicare/reprezentare, abilităţi impuse de exercitarea funcţiei şi motivaţia candidatului, şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă interviu – 05.09.2019 ora 09:00;
- afişare rezultate probă interviu – 05.09.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba interviu – până la data de 06.09.2019 ora 15:00;
- analizare proba practică si afişare rezultate contestaţii – 09.09.2019.
6. rezultate finale concurs:
- 09.09.2019 – afişare rezultate finale.

Relatii suplimentare se obtin de la Compartimentul RUNOS – telefon 0241/624.711 int. 138 sau pe site-ul institutiei www.ambulance-ct.ro.

I. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 din H.G. nr. 286 din 23 martie 2011 (actualizat) pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.


Acte necesare la dosarul de inscriere la concurs

II. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs în termen de 5 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv până la data de 20.08.2019 ora 15:30, la Biroul R.U.N.O.S. al Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) copia certificatului de membru O.A.M.G.M.A.M.R., avizul anual sau adeverinţa şi copia asigurării de malpraxis.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

V. Taxa de participare - 20 lei


VI. Relatii suplimentare la Compartimentul RUNOS, Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, telefon 0241/624.711 int. 138 si pe site-ul institutiei: www.ambulance-ct.ro.


Bibliografiile, fişele de post (descarca anuntul in format pdf), precum şi metodologia privind condiţiile de participare şi de desfăşurare a concursului fac parte integrantă din prezentul anunţ.


Manager General
Dr. Badescu Laurentiu


ANUNT nr. 10941 din 08 August 2019

Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizeaza concurs pentru organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi (descarca anuntul in format pdf).

  • 1 post vacant Asistent medical generalist S la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Mihail Kogălniceanu;
  • 1 post vacant Asistent medical generalist debutant S la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Mihail Kogălniceanu;
  • 1 post vacant Asistent medical generalist debutant PL la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Mihail Kogălniceanu;
  • 1 post vacant Asistent medical generalist S la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Năvodari.

- Procesul verbal de selectie dosare concurs pentru ocuparea posturilor vacante (descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba scrisa concurs pentru ocuparea posturilor vacante (descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba practica concurs pentru ocuparea posturilor vacante(descarca anuntul in format pdf).

- Procesul verbal proba interviu concurs pentru ocuparea posturilor vacante(descarca anuntul in format pdf).

- Raport final concurs pentru ocuparea posturilor vacante(descarca anuntul in format pdf).

IV. Calendarul de desfasurare a concursului:

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

1. Depunerea dosarelor de înscriere la concurs: 13.08.2019 – 27.08.2019, orele 07.30 – 15.30
2. Selectarea dosarelor de înscriere la concurs:
- selectare dosare şi afişare rezultate selectare dosare de înscriere – 28.08.2019;
- depunere contestaţii rezultate selectare dosare de înscriere – 29.08.2019 – până la ora 15:30;
- verificarea îndeplinirii de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs şi afişare rezultate contestaţii – 30.08.2019.
3. Proba scrisă constă în completarea unui test grilă cu 50 de întrebări (timp 2 ore) şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judeţul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere proba scrisă – 06.09.2019 ora 09:00;
- afişare rezultate proba scrisă – 06.09.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba scrisă – până la data de 09.09.2019 ora 15:00;
- analizare lucrare scrisă si afişare rezultate contestaţii – 10.09.2019.
4. Proba practică constă în executarea de manevre medicale efectuate pe manechin şi întrebări conform bibliografiei (suport vital de bază/suport vital avansat şi cazuri clinice), şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă practică – 11.09.2019 ora 12:00;
- afişare rezultate probă practică – 11.09.2019 ora 15:30;
- depunere contestaţii proba practică – până la data de 12.09.2019 ora 15:00;
- analizare proba practică si afişare rezultate contestaţii – 13.09.2019.
5. Proba interviu constă în verificarea aptitudinilor de comunicare/reprezentare, abilităţi impuse de exercitarea funcţiei şi motivaţia candidatului, şi se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă interviu – 16.09.2019 ora 09:00;
- afişare rezultate probă interviu – 16.09.2019 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba interviu – până la data de 17.09.2019 ora 15:00;
- analizare proba practică si afişare rezultate contestaţii – 18.09.2019.
6. rezultate finale concurs:
- 18.09.2019 – afişare rezultate finale.

Relatii suplimentare se obtin de la Compartimentul RUNOS – telefon 0241/624.711 int. 138 sau pe site-ul institutiei www.ambulance-ct.ro.

I. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 din H.G. nr. 286 din 23 martie 2011 (actualizat) pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.


Acte necesare la dosarul de inscriere la concurs

II. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv până la data de 27.08.2019 ora 15:30, la Biroul R.U.N.O.S. al Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) copia certificatului de membru O.A.M.G.M.A.M.R., avizul anual sau adeverinţa şi copia asigurării de malpraxis.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

V. Taxa de participare - 20 lei


VI. Relatii suplimentare la Compartimentul RUNOS, Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, telefon 0241/624.711 int. 138 si pe site-ul institutiei: www.ambulance-ct.ro.


Bibliografiile, fişele de post (descarca anuntul in format pdf), precum şi metodologia privind condiţiile de participare şi de desfăşurare a concursului fac parte integrantă din prezentul anunţ.


Manager General
Dr. Badescu Laurentiu