? Angajari
Webmail Users Webmail loginHere

Anunturi angajari


angajari
ANUNT VOLUNTARIAT 15.04.2018

Incepand cu data de 15 aprilie 2018 pot face voluntariat la SAJ.Cta cei care indeplinesc urmatoareler conditii:

- Absolventi scoala postliceala
- Studenti anul II facultatea de asistenti cel putin
- Studenti facultatea de medicina cel putin anul III
Program de lucru cu voluntari
- Marti intre orele 12-15:
- Joi intre orele 09-12:

ANUNT nr. 9107 din 06/08/2018

Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post vacant(descarca anuntul in format pdf).

  • 1 post Economist specialist IA la Serviciu Financiar - Contabilitate – Staţia Centrală Constanţa.

IV. Calendarul de desfasurare a concursului:

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

1. Depunerea dosarelor de înscriere la concurs: 10.08.2018 – 28.08.2018, orele 07.30 – 15.30
2. Selectarea dosarelor de înscriere la concurs:
- selectare dosare şi afişare rezultate selectare dosare de înscriere – 29.08.2018;
- depunere contestaţii rezultate selectare dosare de înscriere – 30.08.2018 – până la ora 15:30;
- verificarea îndeplinirii de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs şi afişare rezultate contestaţii – 31.08.2018.
3. Proba scrisă se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judeţul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere proba scrisă – 05.09.2018 ora 09:00;
- afişare rezultate proba scrisă – 05.09.2018 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba scrisă – până la data de 06.09.2018 ora 15:00;
- analizare lucrare scrisă si afişare rezultate contestaţii – 07.09.2018.
4. Proba practică se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă practică – 10.09.2018 ora 09:00;
- afişare rezultate probă practică – 10.09.2018 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba practică – până la data de 11.09.2018 ora 15:00;
- analizare proba practică si afişare rezultate contestaţii – 12.09.2018.
5. Proba interviu se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă interviu – 13.09.2018 ora 09:00;
- afişare rezultate probă interviu – 13.09.2018 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba interviu – până la data de 14.09.2018 ora 15:00;
- analizare proba practică si afişare rezultate contestaţii – 17.09.2018.
6. rezultate finale concurs:
- 18.09.2018 – afişare rezultate finale.

Relatii suplimentare se obtin de la Compartimentul RUNOS – telefon 0241/624.711 int. 138 sau pe site-ul institutiei www.ambulance-ct.ro.

I. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 din H.G. nr. 286 din 23 martie 2011 (actualizat) pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.


Acte necesare la dosarul de inscriere la concurs

II. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv până la data de 28.08.2018 ora 15:30, la Biroul R.U.N.O.S. al Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

V. Taxa de participare - 20 lei


VI. Relatii suplimentare la Compartimentul RUNOS, Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, telefon 0241/624.711 int. 138 si pe site-ul institutiei: www.ambulance-ct.ro.


Bibliografiile, fişele de post, precum şi metodologia privind condiţiile de participare şi de desfăşurare a concursului fac parte integrantă din prezentul anunţ.























ANUNT nr. 8.139 din 16.07.2018

Serviciul de Ambulanta Judetean Constanta organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorelor posturi vacante(descarca anuntul in format pdf).

Procesul verbal de selectie dosare concurs soferi autosanitare(descarca procesul verbal in format pdf).

Se modifica calendarul la proba practica si interviu pentru ocuparea posturilor de soferi autosanitare(descarca noul calendar in format pdf).

Proces verbal privind rezultatele probei scrise pentru ocuparea posturilor de soferi autosanitare(descarca procesul verbal in format pdf).

  • 1 post Şofer autosanitară II la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Băneasa;
  • 1 post Şofer autosanitară II la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Cernavodă;
  • 1 post Şofer autosanitară II la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Cobadin;
  • 1 post Şofer autosanitară II la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Mangalia;
  • 1 post Şofer autosanitară II la Compartiment de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Năvodari.

IV. Calendarul de desfasurare a concursului:

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

1. Depunerea dosarelor de înscriere la concurs: 20.07.2018 – 02.08.2018, orele 07.30 – 15.30
2. Selectarea dosarelor de înscriere la concurs:
- selectare dosare şi afişare rezultate selectare dosare de înscriere – 03.08.2018;
- depunere contestaţii rezultate selectare dosare de înscriere – 06.08.2018 – până la ora 15:30;
- verificarea îndeplinirii de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs şi afişare rezultate contestaţii – 07.08.2018.
3. Proba scrisă se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judeţul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere proba scrisă – 10.08.2018 ora 09:00;
- afişare rezultate proba scrisă – 10.08.2018 ora 15:00;
- depunere contestaţii proba scrisă – până la data de 13.08.2018 ora 15:00;
- analizare lucrare scrisă si afişare rezultate contestaţii – 14.08.2018.
4. Proba practică se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă practică – 16.08.2018 ora 09:00;
- afişare rezultate probă practică – 16.08.2018 ora 15:00;
- depunere contestaţii probă practică – până la data de 17.08.2018 ora 15:00; - analizare probă practică si afişare rezultate contestaţii – 20.08.2018.
5. Proba interviu se va susţine la sediul instituţiei din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, după cum urmează:
- susţinere probă interviu – 21.08.2018 ora 09:00;
- afişare rezultate probă interviu – 21.08.2018 ora 15:00;
- depunere contestaţii probă interviu – până la data de 22.08.2018 ora 15:00;
- analizare probă interviu si afişare rezultate contestaţii – 23.08.2018.
6. rezultate finale concurs:
-24.08.2018 – afişare rezultate finale..

Relatii suplimentare se obtin de la Compartimentul RUNOS – telefon 0241/624.711 int. 138 sau pe site-ul institutiei www.ambulance-ct.ro.

I. . Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 din H.G. nr. 286 din 23 martie 2011 (actualizat) pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice::

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.


Acte necesare la dosarul de inscriere la concurs

II. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv până la data de 24.07.2018 ora 15:30, la Biroul R.U.N.O.S. al Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa din Mun. Constanţa, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanţa, care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului Serviciului de Ambulanţă Judeţean Constanţa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

V. Taxa de participare - 20 lei


VI. Relatii suplimentare la Compartimentul RUNOS, Mun. Constanta, Str. Bravilor Nr. 1, Judetul Constanta, telefon 0241/624.711 int. 138 si pe site-ul institutiei: www.ambulance-ct.ro.


Bibliografiile, fişele de post, precum şi metodologia privind condiţiile de participare şi de desfăşurare a concursului fac parte integrantă din prezentul anunţ.



Manager General
Dr. Badescu Laurentiu